Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T20:11:47+01:00
Plantkton - małe rybki - duże rybki
plankton-śledzie-rekiny
ryby- delfiny-rekin
małże- morsy-rekiny
sardynki-flądra-barakuda
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T20:14:02+01:00
Okrzemki . małże. dorsze . rybożerne drapieżniki ( żarłacz)

bruzdnice . skorupiaki widłonogie. śledzie. rybożerne drapieżniki ( żarłacz).

Orka-foka pospolita-dorsz-śledż-plankon zwierzęcy-plankton roślinny .
5 3 5
2009-11-29T20:32:20+01:00
Plankton roślinny - plankton zwierzęcy- śledz- foka- Orka
małże-dorsze-żarłacz
okrzemki-skorupiaki- śledzie
1 1 1