Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:16:48+01:00
F) {2x-11y=73 /*(-3)
{3x-4y=47 /*2
{-6x+33y=-209
{6x-8y=94
{25y=-115 /podzielone przez 25
y=-4.6
{ 2x-11*-4.6=73
{2x+50.6=73 / -50.6
{2x=22.2 / podzielone przez 2
x=11.1
2009-11-29T20:17:25+01:00
F){2x-11y=73/ *3
{3x-4y=47 /*-2

6x - 33y = 219
-6x + 8y = -94
-25y = 125
y = - 5
x = 9

g){-2x+5y= -10 /*4
{7x-4y=8 /*5

-8x + 20y = -40
35x - 20y = 40
27x = 0
x = 0
y = -2

h){9x+8y=1 /*3
{5x-6y=11 /*4

27x +24y = 3
20x -24y = 44
47x = 47
x = 1
y = -1
2009-11-29T20:27:43+01:00
F){2x-11y=73 / *(-1,5)
{3x-4y=47

{-3x+16,5y=-109,5
{3x-4y=47

12,5y=-62,5 / podzielić przez 12,5
y=-5

{2x-11y=73 / *(-4)
{3x-4y=47 / *11

{-8x+44y=-292
{33x-44y=517

25x=225 / podzielić przez 25
x=9

g){-2x+5y= -10 / *7
{7x-4y=8 / *2

{-14x+35y=-70
{14x-8y=16

27y=-54 / podzielić przez 27
y=-2

{-2x+5y= -10 / *4
{7x-4y=8 /*5

{-8x+20y=-40
{35x-20y=40

27x=0 / podzielić przez 27
x=0

h){9x+8y=1 /*(-5)
{5x-6y=11 /*9

{-45x-40y=-5
{45x-54y=99

-94y=94 / podzielić przez -94
y=-1

{9x+8y=1 /*3
{5x-6y=11 /*4

{27x+24y=3
{20x-24y=44

47x=47 / podzielić przez 47
x=1