Proszę was o pomoc!!!
Rozwiążcie 1 albo 2 zadanie.Wybierzcie to które bardziej wam się spodoba.!!!PILNE!!!

1.Napisz krótki,humorystyczny tekst o sobie,w którym przedstawisz jedną z posiadanych zalet.W tytule pracy pracy podaj nazwę cechy i swoje imię,np."O drodze sławnej Małgorzaty".
LUB
2.Ułóż kodeks idealnego ucznia.Zamieść w nim zasady postępowania,którymi powinien się on kierować na co dzień.

!!!POMÓŻCIE PLX!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:13:16+01:00
1.AAAAAAA Przystojny, wysoki, szczupły, niebieskooki brunet. Wybitnie utalentowany, błyskotliwy, inteligentny. Dobry w łóżku. Umie śpiewać, tańczyć i gotować. GORĄCA OFERTA!!!!!!! xd

1 5 1
2009-11-29T20:27:19+01:00
KODEKS:

1. Idealny uczen musi byc cOdziennie schludnie ubrany
2. Idealny uczen nie mOze byc nie przygOtOwany dO lekcji tj musi miec piOrnik (wraz z zawartOscia) oraz wszystkie ksiazki pOtrzebne na dany dzien tygOdnia.
3. Idealnu uczen zawsze musi umiec na sprawdzian,kartkOwke i wg zawsze musi umiec ;P
4. Idealny uczen musi byc mily w stOsunku dO nauczycieli jak i uczniOw.
5. Idealny uczen zawsze musi mOwic :prOsze , przepraszam, dziekuje
6. Idealny uczen zawsze pOwinien niesc pOmOc innym!! ;]

mam nadzieeje ze wystarczy ;) jesli nie tO napisz ,a cOs jeszcze wymysle ;)



o pOczuciu humOu Katarzyny ;)

Nazywam sie Katarzyna ;) Tak tak ;D tO ja ;) kazdy mnie kOjarzy pO mOim smiesznym zachOwaniu,a kOnkretnie pO tekstach jakimi sypie. OstatniO pOwiedzialam dO kierOwcy autObusu:
"dzien dObry panie kierOwcO milegO dziOnka zycze,mam nadzieje,ze wysiusial sie pan przed pOjsciem dO pracy,bO dluga drOga pana dzisiaj czeka " kierOwce Oczywiscie zagielO a caly autObus w smiech ;) nO ale cOz ;D ja zawsze musze wszystkich rOzsmieszac ;D taka mOja natura ;D i taka mOja zaleta ;) i jestem z niej dumna ;D

pOzdrO ;D
1 5 1