Napisz w jaki sposób można pomóc osobom, które znalazły się przedstawionych sytuacjach.
Ewa jest mieszkającą w twoim sąsiedztwie. Przez kilka miesięcy zmagała się z ciężką chorobą i z tego powodu nie uczęszczała na zajęcia szkolne. teraz czuje się lepiej, ale ma sporo zaległości z kilku przedmiotów. zajęci swoimi sprawiani znajomi rzadko ją odwiedzają.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:14:07+01:00
Aby pomóc naszej nowej koleżance Ewie trzeba do niej chodzić po lekcjach, uczyć się z nią pomagać jej nadrobić zaległości a także kolegować się z nią bo nie jest ona osobą gorszą tylko zwyciężczynią bo wygrała z chorobą. Taka osobę ciągle trzeba wspierać ciepłymi słowami mówić jej że widzi się u niej efekty w nauce ;)
1 4 1
2009-11-29T20:14:52+01:00
Uważam,że Ewa powinna nawiązać kontakt ze swoimi dawnymi znajomymi,może w jej otoczeniu znajduje się koleżanka naprawdę oddane i chętna do pomocy. Ważna jest również rozmowa z nauczycielem,który ustali terminy zaliczenia zaległych prac i sprawdzianów.Wyjście z tej sytuacji będzie wymagało od Ewy dużo wysiłku i samozaparcia
2009-11-29T20:16:08+01:00
Po wina bardziej się zaprzyjaźnić z innymi a oni jej będą pomagali i po wina chodzić na sos-y