Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:26:03+01:00
Nasza liczba to 1:
1. 1+3/5 = 8/5 = 1i 3/5
2. 8/5 + 3/5= 11/5=2 i 1/5
3. 11/5 + 3/5= 14/5 = 2 i 4/5
4. 14/5 + 3/5 = 17/5 = 3 i 2/5
5. 17/5 + 3/5 = 20/5 = 4
6. 20/5 + 3/5 = 23/5 = 4 i 3/5
7. 23/5 + 3/5 = 26/5 = 5 i 1/5
8. 26/5 + 3/5 = 29/5 = 5 i 4/5
2009-11-29T21:46:37+01:00
Wybieram liczbe 2


1) 2 + 3/5 = 2 i 3/5
2) 2 i 3/5 + 3/5 = 3 i 1/5
3) 3 i 1/5 + 3/5 = 3 i 4/5
4) 3 i 4/5 + 3/5 = 4 i 2/5
5) 4 i 2/5 + 3/5 = 5
6) 5 + 3/5 = 5 i 3/5
7) 5 i 3/5 + 3/5 = 6 i 1/5
8) 6 i 1/5 + 3/5 = 6 i 4/5
1 5 1
2009-11-29T22:01:38+01:00
1-->1,3/5--->2,1/5--->2,4/5--->3,2/5--->4--->4,3/5--->5,1/5---->5,4/5
1 5 1