Odpowiedzi

2009-11-29T20:31:00+01:00
Toleracja:
- akceptacja ludzkich wad, kultur, religii, sposobu bycia, ubierania

Nietolerancja:
- wyśmiewanie się z kalek, ułomnych itp..
- nieakceptowanie czyjegoś zdania
2 3 2
2009-11-29T20:33:17+01:00
Przejawy nietolerancji..
rzucanie uwag na temat dziwnego, odstającego od norm ubioru czy wyglądu

skreślanie człowieka od razu i nie akceptowanie przez wzgląd na jego pochodzenie lub wyznawane idee

uznawanie człowieka za nie godnego być partnerem ze względu na wygląd lub religię.

wyśmiewanie osób z chorobami

celowe unikanie towarzystwa, negowanie ich wypowiedzi, stronienie od osób których nie znamy osobiście, a wierzymy opinii wydanej przez obcych.

tolerancyjne są zachowania odwrotne ;)


2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:33:40+01:00
W swiecie ktory nas otacza jest duzo przejawów tolerancji ale tez jest dużo ludzi nie tolerancyjnych. Od zawsze ludzie kłócą się. Przejawia się to tym, że dwie osoby mają swoje zdanie i tak rodzi się kłótnia. Jednym z przejawów jest ksenofobia. Ludzie wykazuja do siebie niecheć nienawiść i wrogość. Moim zdaniem na swiecie zyje więcej ludzi nietolerancyjnych, ktorzy szukaja konflitkow z błahych powodów. My istoty myślące powinniśmy uczyć się tolerancji od najmłodszych lat, będzie nam łatwiej w dalszym życiu, gdy bedziemy umieli akceptowac czyjeś poglądy.


Serdecznie Pozdrawiam : **.
3 3 3