Odpowiedzi

2009-11-29T20:31:17+01:00
Π≈3,14
P = πr²
P = 36,6
√36,6 = 6,05
6,05 : 3,15 = 1,92
r=1,92
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:32:25+01:00
Pole koła=πr²=36,6cm²→3,14r²=36,6cm²→r²=36,6:3,14→r²≈11,66→r=√11,66≈3,41cm,,,,,odp.promień koła o polu 36,6cm wynosi około 3,41cm
2009-11-29T20:33:28+01:00
36.6cm2=2piR dzielisz to obustronnie przez 2pi i wychodzi
36.6/2pi=R
36.6/6.28=R
R=5.82/2
promień wynosi 2.91