Odpowiedzi

2009-11-29T20:32:07+01:00
"współkochać przyszłam, nie współnienawidzić" antygona

"Słowami świadczyć miłość-to nie miłość" antygona

"zmarłych czcić-czcigodny czyn"-chór

"błogosławiony dzień ów, który nędzy kres już ostatni położy"kreon

'o nic nie łagaj,bo próżne marzenia, by człowiek uszedł swego przeznaczenia" przewodnik chóru
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:34:18+01:00
1.Współkochać przyszłam, nie współnienawidzić.
2.Wybrałaś życie - ja życia ofiarę.
3.Słowami świadczyć miłość - to nie miłość.
4.Nad szczęścia błysk, co złudą mar,
największy skarb - rozumu dar.
5.błogosławiony dzień ów, który nędzy kres już ostatni położy