Odpowiedzi

2009-11-29T20:31:16+01:00
Chyba zjade na twOim brzuchu^^
cO ty w dOmu nie czytales zegarka,ze az tyle cie nie bylO?
Nie umiesz liczyc, tam pisze "krzeslo" ;D
Czochraj ta skarpetke!
zrOb temu kelnerOwi tak by nas obsluzyl
nie wiem czy OtO chOdzilO ;D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:03:22+01:00
1. Jutro się postaram.
2. Umisz bardzo dobrze liczyć.
3. Prosimy o pisanie pełnymi zdaniami używając polskich liter.
4. Poszłem wczoraj do sklepu.
5. Książka się przeczyta.