Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:37:05+01:00
Ja narysowałabym mym osie i zaznaczyła te punkty na osi. I zobaczyć czy jest kąt prosty. W tych punktach nie ma kąta prostego więc on nie jest prostokątny
2009-11-29T20:40:23+01:00
To sa współrzęsne i to bd tak:
odcinek ab 1²+1²=ab²
czyli ab=√2
odcinek bc 1²+9²=bc²
czyli bc=√82
odcinek ac 8²+2²=ac²
ac=√68=2√17

ab²+ac²=bc²
√2²+√68²=√82²
2+68=82
70=82
lewa strona nie jest równa prawej czyli tr nie jest prostokątny