Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:45:24+01:00
Po prostu nie można kurczę znowu ten samochód jest wart cały "Nine Yards" są nie jest i nie jest w tym biurze. Jeśli nie lubisz ich, jesteś wolny, aby przejść. Byłem w zależności od pogody i cały w zeszłym tygodniu.
2009-11-29T22:20:09+01:00
Po prostu nie można kurczę znowu ten samochód jest wart cały "Nine Yards" są nie jest i nie jest w tym biurze. Jeśli nie lubisz ich, jesteś wolny, aby przejść. Byłem w zależności od pogody i cały w zeszłym tygodniu.