Odpowiedzi

2009-11-29T20:34:22+01:00
Zapraszam wszystkich was na sesje naukową poświęconą starożytnej Grecji. 17:00 Adres środa śląska szkoła nr1 imenia jana pawła 2.
Zapraszam serdecznie was wszystkich wstęp za darmo.
3 2 3
2009-11-29T20:35:46+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam pana Dyrektora na sesje naukowa poświęcona starożytnej Grecji, która odbędzie się dnia 09.12.2009r. o godz 15.30 w naszej szkole.
Uczniowie
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:39:58+01:00
W imieniu pani profesor Justyny Kowalskiej chcielibyśmy zaprosić wszystkich uczniów na sesję naukową, która poświęcona będzie starożytnej Grecji . Wykłady będą o tyle ciekawe , że towarzyszyć nam będzie specjalny gość. Ceniony w swoim środowisku pracy prof. dr. hab. Wojciech Kalendarzyk, który wykładał między innymi na Oksfordzie. Będzie to niezwykłą okazja by pogłębić wiedzę o starożytnej Grecji. Dodatkową atrakcją będzie możliwość wykazania się i zagarnięcia bardzo wartościowych nagród. Wykład odbędzie się w szkole nr 1 imienia Jana Pawła II w Środzie Śląskiej na sali gimnastycznej w godzinach 10.30 - 12.30 .
Serdecznie zapraszamy,
Dyrekcja szkoły oraz pani profesor Justyna Kowalska.
7 4 7