Odpowiedzi

2009-11-29T20:36:07+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T20:36:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:39:49+01:00
Aby z 3 odcinkow stworzyc trojkat to suma dwoch jego bokow musi byc wieksza od trzeciego. Jezeli jeden bok wynosi 6 a drugi 11. To 11+6=17
jezeli wybierzemy podpunkt a)6 to 6+6=12 6+11=17 wiec tutaj moze powstac trojkat
b) 11 11+6=17 6+6=12 tutaj podobnie
c) podobnie jak poprzednio 11+6=17 bok 3ci 15
jedyny podpunkt ktory nie pasuje to d) poniewaz 11+6=17 a suma 2 bokow musi byc wieksza od trzeciego nie moze byc rowna