Odpowiedzi

2009-11-29T20:36:27+01:00
-oczekiwanie na przyjscie pana jezusa
-lampiony
-tygodnie trwania adwentu


Adwent trwa 4 tygodnie czyli 4 swiece wiencowe
lampiony nosimy poto by ciemnow w kosciele nie bylo
oczekujemy Pana jezusa by zmartwych wstal
3 1 3
2009-11-29T20:37:34+01:00
Czas zadumy
czas oczekiwania na przyjście Chrystusa
czas w którym rozmyslania w którym swoją modlitwę powinniśmy ofiarowac Bogu itp to znaczy aby pomyśleć nad swoim życiem czy sie idzie dobrą drogą itd

3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T20:42:45+01:00
Radośc,oczekiwanie,modlitwa,pokuta,nadzieja,przygotowanie sie na przyjście Jezusa to dlatego też Adwent jest nie tyle czasem pokuty, ile raczej czasem pobożnego i radosnego oczekiwania.Dlamnie osobiscie jest to czas przemyśleń ,poprawy,zastanowienie sie nad soba.
10 2 10