Odpowiedzi

2009-11-29T20:44:23+01:00
Ale wy nie znacie sie dobrze na dzieciach tylko byście sie na nich darli a wy nie wiecie jak dziecią jest przykro cikawe jak byście sie poczuli gdyba na was ktoś sie wydzierał.....itd
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:44:46+01:00
Ale wy nie znacie mojej mamy xd ona to dopiero jest . zwariowana ;) cały czas sie usmiecha z nia nigdy nie mozna sie nudzic - znajomi mówia ,że jest całkowitym przeciwieństwem taty który chodzi zawsze nadąsany .. smutny niecierpliwy i niesmiały a mama przeciwnie pewna siebie radosna i posiada anielska cierpliwosc, kocham ich
5 3 5