Odpowiedzi

2009-11-29T20:45:40+01:00
Może być płyną widoczna no chyba że jest przezroczysta
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:46:09+01:00
Właściwości optyczne : Czyli to co widzimy
- Barwę
- Kształt
- itp.
Różne reakcje fizyczne, chemiczne np. jak cos reaguje z czyms - widzimy to ze cos sie robi :)
4 1 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T20:55:35+01:00


-Rozróżnia się krystaliczne
-bezpostaciowe ciała stałe
-izotropowych
-nieizotropowych.
- wygaszanie światła spolaryzowanego lub brak
-zawierający ziarna kwarcu