Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:49:36+01:00
Śmierć syna na koniu w lesie na oczach ojca powstał w renesansie
3 3 3
2009-11-29T20:57:17+01:00
Utwór powstał w wyniku traumatycznych przeżyć związanych ze śmiercią syna. Napisany w 1782 roku (renesans).

Myślę, że wystarczy. ;)
4 3 4
2009-11-29T21:06:44+01:00
Czas powstania utworu : 1782r
utwór pochodzi z duńskiej ballady
i powstał z przeżyć ojca po stracie chorowitego syna
4 4 4