Odpowiedzi

2009-11-29T20:53:52+01:00
100% - (35+42+11+7) = 5%
4 szczupaki = 5%
4:5 = 0,8
100% = 0,8*100 = 80

W stawie żyje 80 ryb.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:54:01+01:00
100%-(35% + 42% + 11% + 7% ) = 5%

5% - 4 szczupoaki

5% - 4
100% - x
x= 100%*4/5%
x= 80
odp.: w stawie jest 80 ryb
2009-11-29T20:56:44+01:00
35% + 42% + 11% + 7% = 95% 100% - 95% = 5%
5% - 4 pozostale ryby [ szczupaki ]

100% - x ryb
5% - 4 ryby
Dlatego tez

100% x 4 / 5% x X = 80

x= 80
W stawie znajduje sie 80 ryb.