Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:01:02+01:00
Piach sie szybko nagrzewa a po zahcodzie slonca czyli w nocy juz zimnieje
15 2 15
2009-11-29T21:01:23+01:00
Ponieważ w dzień piasek się szybko nagrzewa przez słońcę i oddaje ciepło do otoczenia, a w nocy piasek jest zimny ponieważ szybko stygnie i pobiera ciepło z otoczenia.
33 4 33
2009-11-29T21:02:14+01:00
W dzień jest ciepły, gdyż nie ma chmur, które robią pierzynę dlatego jest ciepło. W nocy jest zimno, bo też nie ma chmur więc nie osłania ziemi przed parowaniem ciepła.
17 4 17