Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:02:53+01:00
S=v*t (droga to prędkość razy czas)

360 = v * 4,5
v = 360 / 4,5
v = 80 km/h

80 * 112,5% = 90 km/h
s = v * t
360 = 90 * t
t = 360 / 90
t = 4

W drodze powrotnej jechał 4 godziny. Dodajmy czas drogi czyli mamy: 4,5h + 4h = 8,5h

Łączny czas drogi to 8,5 godziny.
1 5 1
2009-11-29T21:03:29+01:00
V= s/t
v=360/4,5
v=80 km/h

80*0,125=10
v2=80+10=90 km/h

t=s/v
t=360/90
t=4 godziny

laczny czas to 4,4+4=8,5h
1 5 1