Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:08:18+01:00
* Muzeum Wsi Lubelskiej
* Muzeum Lubelskie na Zamku
* Muzeum Historii Miasta Lublina w Bramie Krakowskiej
* Muzeum Martyrologii "Pod Zegarem" w dawnym areszcie śledczym Gestapo.
* Dworek Wincentego Pola
* Muzeum Literackie im. Józefa Czechowicza
* Izba Pamięci Drukarstwa Polskiego.
* Izba Pamięci Żydów Lublina w synagodze Chewra Nosim.
* Muzeum Archidiecezjalne Sztuki Religijnej.
* Muzeum Cefarmu
* Państwowe Muzeum na Majdanku
* Muzeum UMCS.
8 4 8
2009-11-29T21:08:08+01:00
Muzeum Lubelskie w Lublinie
Muzeum Lubelskie Oddział Muzeum Historii Miasta Lublina
Państwowe Muzeum na Majdanku
Muzeum Diecezjalne Sztuki Religijnej - Wieża Trynitarska
Muzeum Lubelskie Oddział Muzeum Literackie im. Józefa Czechowicza
Muzeum Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Muzeum Lubelskie Oddział Dworek Wincentego Pola
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T21:09:53+01:00
-Muzeum Wsi Lubelskiej
-Muzeum Literackie im. Józefa Czechowicza
-Muzeum Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
-Muzeum Lubelskie Oddział Dworek Wincentego Pola
-Muzeum na Majdanku
2 5 2