To może nie być związane z nauką ale potrzebuje szybkiej odp.

Jak mogę zapytać dziewczynę czy chce ze mną chodzić :)

3
Po szkole odprowadz tą dziewczyne so domu i chwilke z nia pogadaj powiedz voś śmiesznego. Żeby sie śmiała albo coś później sie jej delikatnie zapytaj o chodzenie u mnie to zawsze działa dzienki :D

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:10:27+01:00
Podejdz do niej i powiedz jej to prosto w oczy:)
Nie wstydz sie, milosc to piekne uczucie i nie nalezy sie go wstydzic.
1 5 1
2009-11-29T21:10:48+01:00
[xxx] <---- Imie dziewczyny

[xxx] Czy będziesz zemną chodzic ? : **
2009-11-29T21:10:38+01:00
Zaprosić ją na spacer rozmawiać z nia usiąść na ławce przyblizyc się i powiedzieć ,, kocham patrzeć na ciebie, jesteś dla mnie ideałem czy chcesz ze mną chodzic?'' albo napisz do niej list