Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:14:18+01:00
W kościele:
- gdy uczestniczę we Mszy św.
- gdy modle sie rano i wieczorem.
- gdy przyjmuje komunie święta.
W rodzinie:
- gdy pomagam im.
- gdy odwierdzam rodzine.
- gdy wykonuje ich polecenia.
Wobec rówieśników:
- gdy wychodze z nimi na dwor.
- gdy pocieszam ich.
- gdy nie wyśmiewam sie.
W szkole:
- gdy sie uczę.
- gdy jestem grzeczny.
- gdy odrabiam lekcje.
1 4 1
2009-11-29T21:15:42+01:00
W kościele :
-gdy pilnie słucham tego co mówi Proboszcz
-gdy bez grzechu i godnie uczestnicze we mszy świętej/

w rodzinie :
-gdy głosze słowo
-wierzę
-odmawiam wraz z nią modlitwę


wobec rówieśników
- pomagam im w trudnych chwilach
-miłuję ich
-dbam o ich dobro

w szkole :
-gdy pogłebiam wiarę
-godnie uczestniczę w lekcjach religi i nie tylko .
-odwołuję się do wszystkich 10 przykazań.
1 4 1
2009-11-29T21:17:04+01:00
W kościele:
- gdy uczestniczę we Mszy św.
-kiedy przystępuję do komunii św.
-kiedy się modlę

W rodzinie:
-kiedy pomagam
-kiedy rozumiem innych
-kiedy staram się być miły,przyjazny itp.

Wobec rówieśników:
-kiedy im pomagam
-kiedy nie wstydzę się wiary w Boga
-stawiam Boga za przykład

W szkole:
-uczęszczam na lekcje religii
-nie zachowuję się wulgarnie i niekulturalnie
-szanuję nauczycieli
1 4 1