Odpowiedzi

2009-11-29T21:13:02+01:00
Rasizm - ponieważ wielu ludzi z polski wyśmiewa się z innych co mają inną wiarę lub mają inny kolor skóry.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:20:15+01:00
Patriotyzm, dlatego że wielu z nas jest patriotami. Uzyskaliśmy przecież niepodległość 11 listopada 1918 roku na arenie międzynarodowej. W dniu niepodległości wywieszamy flagi polski. Przecież miłujemy naszą ojczyzne nasz naród. Oddajemy cześć bohaterom narodowym.

Osobiście uważam, że polska cechuje się najbardziej patriotyzmem i tu zwracam się do patriotów - Pamiętajmy o naszej ojczyźnie, bohaterach i tradycji.


Jeżeli moja wypowiedź Ci się spodobała ;) to daj jako najlepszą. Jeżeli uważasz że jest błędna- nieuznawaj jej jako spam ani za błędną poprostu wybierz inne rozwiązanie ;) Pozdrawiam