Odpowiedzi

2009-11-29T21:13:09+01:00
Do wiary bardzo jest potrzebny rozum.Ponieważ trzeba wiedzieć co jest dobr a co złe w co wierzyć a w co nie.
4 3 4
2009-11-29T21:14:29+01:00
Wiara z pewnością potrzebuje rozumu. Należy z rozumem podchodzić do określonej sprawy. wiara to nie błahostka. Nie należy sobie z niej kpić!
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T21:18:39+01:00
Oczywiście że wiara to rozumne zaufanie, które zawiera w sobie zastanawianie się, pytania i wątpliwości,wyrażają tu w najwyższym naturę a jednocześnie jest sprawą rozumu, woli i uczucia.Lecz moze tez byc jako błąd niejako wspaniałomyślny i nieszkodliwy, wyrażaną wiarę w naturę ludzką.
50 1 50