Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:17:35+01:00
A) 1.37 st
2. 143 st
3. 37 st
4. 143 st
5. 37 st
6. 143 st
7. 37 st
8. 143 st
b) 1. 110 st
2. 70 st
3. 110st
4. 70 st
i tak dalej
1 5 1
2009-11-29T21:19:26+01:00
Kąty wierzchołkowe (na przeciwko siebie) są równe, natomiast przystające mają dać razem 180 stopni. Rysunki z rozwiązaniami do obu:
http://img121.imageshack.us/i/katy1.jpg/
http://img230.imageshack.us/i/katy2.jpg/
1 3 1
2009-11-29T21:19:54+01:00
B)110stopni
inne mają 70stopni, 30 i 110