Odpowiedzi

2009-11-29T21:16:58+01:00
Wapno palone:
CaCO3 → CaO + CO2

Gaszenie:
CaO+H2O-> Ca(OH)2 + energia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:17:55+01:00
Pomogę Ci:D:D:D...Akurat ostatnio z tego klasówkę pisałam:D:D:D

powstanie wapna palonego:
CaCO3---------->CaO + CO2

GASZENIE WAPNA PALONEGO:
CaO + H2O----------->Ca(OH)2 + ciepło
2 3 2
2009-11-29T23:28:51+01:00
Wapno palone
CaCO3-->CaO + CO2

gaszenie wapnia palonego
CaO + H2O-->Ca(OH)2 + ciepło

naucz się tego bo to podstawy i nie jest trudne ;)
1 1 1