Odpowiedzi

2009-11-29T21:23:52+01:00
Nie . Te pierwiastki są wyczerpywalne po dłuższym czasie eksploatacji mogą się skończyć nie będzie wtedy możliwości ich odtworzenia .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:25:45+01:00
Pierwiastki chemiczne wchodzące w skład skorupy ziemnskiej

O, Si, Al, Fe, Ca, Na, K, Mg

Tlen na pewno możemy używać bez ograniczeń
Krzem, glin, żelazo, wapń, sód, potas oraz magnez już są ograniczenia :)

W załączniku udział procentowy pierwiastków