Odpowiedzi

2009-11-29T21:31:51+01:00
Badanie łączyło się ze zdrowym jedzeniem i fast food
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:56:56+01:00
Nie wiem czy dobrze to zrozumiałam, mam zrobić diagram ze zdrową żywnością?
A więc oto on :

1. fats and oils, sweets

2. milk, yogurt, meat, eggs, nuts, fish

3. vegetables, fruit

4. bread, cereals, rice, pasta

tłumaczenie :

- tłuszcze i oleje, słodycze

- mleko, jogurty, mięso, jaja, orzechy, ryby

- warzywa, owoce

- chleb, zboża, ryż, makaron.

Pzdrawiam :)