Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:28:46+01:00
2,5+1,5=4kg=100%,,,a 2,5kg=x%→x=2,5×100:4=62,5%,,odp.owocowe stanowią 62,5% wszystkich cukierków
3 3 3
2009-11-29T21:29:26+01:00
2,5kg + 1,5kg = 4kg

mieszanka: 4kg

2,5/4 * 100% = 0,625 * 100% = 62,5%

Odp. Cukierki owocowe stanowią 62,5% mieszanki
2 3 2
2009-11-29T21:29:59+01:00
2,5kg + 1,5kg = 4 kg

4kg - 100%
2,5 kg- x%

4x = 250 % / : 4
x= 62,5 % - cukierki owocowe
1 5 1