To nie jest typowe zad.dom ,ale skoro za odpowiedzi dam pnkt. to mysle ,że moderatorzy nie będą zli.
otóż ... moja koleżanka ma w planach by zrobić mi sesje zdjęciową na koniu
(wiosna,lato,jesień,zima) i pytanie mam do tych co znają się na koniach
jak bym mogŁa być ubrana,jaki by miaŁ być kolor czapraku i owijek
podawajcie swoje pomysŁy :)








2

Odpowiedzi

2009-11-29T21:33:06+01:00
Ja doradzą kolor mocny fioletowy lub złoty bo to kolory królewskie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:23:15+01:00
Ja bym postawiła na naturalność + moda, czyli pamiętaj o takich dodatkach jak etniczne kolczyki(lat), futrzane kamizelki (zima), wiosną posawiła bym na falbanki najlepiej berzowe tuniki, a jesienia na czerwień bym postawiła, pamiętaj, że nie bedziesz jezdzic na tym koniu tylko masz na nim dobrze wygladac ;p
1 5 1