Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:31:30+01:00
1 cegłA waży 2kg to dwie 4 kg
1kg + 1/2x=x /-1/2x
1kg=1/2x /*2
x=2kg
x jedna cegła
4 1 4
2009-11-29T21:34:16+01:00
Cegła waży 1kg+półcegly=2kg,czyli 2 cegły waża 4 kg....dlatego wazy 2kg, bo wazy 1kg+ pół swojej wagi,czyli pół z 2kg czyli 1kg+1kg=razem 2 kg
2 1 2
2009-11-29T21:57:22+01:00
1,5 cegły=1kg
0,5 cegły=0,3 i jedna trzecia kg
2 cegły=0,3 i jedna trzecia x 4=1,3 i jedna trzecia kg
Odp.2 cegły ważą 1,3 i jedną trzecią kilograma.
1 1 1