Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:42:24+01:00
1/4 = 0,25
a) 0,25
b) 0,250
3/4 = 0,75
a) 0,75
b) 0,750
2/3= 0,666666666 = 0,(6)
a) 0,67
b) 0,667
3/8= 0,375
a) 0,38
b)0,375
jest to przybliżenie z nadmiarem
4 5 4
2009-11-29T21:46:07+01:00
1/4=0,25
3/4=0,75
2/3=33,6(6)=33,67
3/8=37,5
2009-11-29T22:11:43+01:00
1/4=0,25
a)0,25
b)0,250

3/4=0,75
a)0,75
b)0,750

2/3=0,(6)
a)0,67
b)0.667
przybliżenie z nadmiarem

3/8=0,375
a)0,38
b)0,375
przybliżenie z nadmiarem