Odpowiedzi

2009-11-29T21:47:35+01:00
Magazyn Ekspresu Reporterów
Sprawa dla reportera
Bumerang
Interwencja
Co z tą Polską?
Dorota Gawryluk - konfronatcje
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:49:40+01:00
-uwaga
-sprawa dla reportera
-w11
-997
-superwizjer
-rozmowy w toku
-plus minus / tvp info
-minęła dwudziesta / tvp info
2009-11-29T21:51:38+01:00
"Interwencja"
"Uwaga"
"Sprawa dla reportera"
"Na celowniku"
"Magazyn Ekspresu Reporterów"
"Rozmowy w toku'