Odpowiedzi

2009-11-29T21:47:34+01:00
1. Prosisz koleżankę, którą widzisz po raz pierwszy, aby się przedstawiła.
2. Pytasz kolegę o wiek.
3.Mówisz, ile masz lat.

1. Bitte sagen Sie mir Ihren Namen/
2. Wie alt bist Du?
3. Ich habe 17 Jahre Alt.
2 3 2
2009-11-29T21:48:40+01:00
1.Hallo,main name ist Sebastian,und wie haist du ?
2.Wie alt bist du ?
3.Ich bin 13 jahre alt.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:50:45+01:00
1.Hallo, wie heiBst Du (Czesc , jak masz na imie?)
2.Wie alt bist du?
3.Ich bin dreizehn jahre alt (Mam 13 lat)