Wypisz w punktach
Jakie mogą być skutki :
a) spóznił sie autobus
b) zgubiłem klucze
c)nauczyciel zachorował

Jakie mogą być powody dla których dyrektor odwołał wycieczke szkolną :D

np. do b) wydatek na nowe klucze
Mam mało takich skutków i proszę was o pomysły :D

3

Odpowiedzi

2009-11-29T21:57:44+01:00
A)nagły atak terrorystyczny
b)klęska żywiołowa
c)miejsce w które mieliście pojechać już nie istnieje
d)pan ktory organizowal wycieczke zabral pieniadze i uciekl
e)twoja kolezanka wyciągnela z twojej torby browary i poinformowala o tym dyrektora szkoly
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:59:22+01:00
A) nie dojechałam na czas do szkoły, spóźniłam się na spotkanie,
b) nie mogłam dostać się do domu
c) przez chorobę nauczyciela jesteśmy opóźnieni z programem

Dyrektor odwołał wycieczkę szkolną ponieważ było mało chętnych, ponieważ uczestnicy zrezygnowali z wyjazdu
2009-11-29T22:09:55+01:00
No to
a)
- Musisz poczekać na następny lub iść na piechotę
- Spóźniasz się
- Denerwujesz się
- Masz zły humor
- itp.
b)
- Masz wydatki
- Musisz wymieniać zamki żeby ktoś ci się nie włamał do domu
- No i ponownie jestes zdenerwowany
- Masz zły humor:D
- Masz jeden obowiązek więcej(wymiana zamków)
c)
- Poprawił ci się humor:D
- Masz wolną godzinę
Co do tej wycieczki to niewiem czy to też było w zadaniu ale masz:P
- Masz w tym dniu dużo ważnych lekcji i nie możesz sobie pozwolić na wycieczkę szkolną
- Dyrektor nie załatwił autobusu którym miałeś jechać na wycieczkę
- Organizator wycieczki zapomniał zamówić biletów (jeśli to była wycieczka do kina, teatru, muzeum itp.)