Odpowiedzi

2009-11-30T11:46:14+01:00
Apostolat MARGARETKA to niezwykle potrzebne w tych czasach dzieło modlitwy za kapłanów. Zrodził się w Medziugorje i zaczyna obejmować już obie półkule. Wierni przyrzekają, że przez całe życie w wybranym dniu tygodnia będą modlić się za danego kapłana. Objęcie kapłana modlitwą jest włączeniem go w kwiat siedmiu Darów Ducha Św. i dlatego utworzono 7-osobowe grupy modlitwy, by codziennie ktoś modlił się w intencji danego kapłana.
2 5 2
2009-11-30T11:58:47+01:00
Apostolat MARGARETKA to niezwykle potrzebne w tych czasach dzieło modlitwy za kapłanów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T12:37:18+01:00
Apostolat MARGARETKA jest to codzienna modlitwa za konkretnych kapłanów.
Apostolat „Margaretka” zrodził się w Medziugorje i zaczyna obejmować już obie półkule. Wierni przyrzekają, że przez całe życie w wybranym dniu tygodnia będą modlić się za danego kapłana. Objęcie kapłana modlitwą jest włączeniem go w kwiat siedmiu Darów Ducha Św. i dlatego utworzono 7-osobowe grupy modlitwy, by codziennie ktoś modlił się w intencji danego kapłana.
2 5 2