Połącz nazwisko postaci z wydarzeniem historycznym.
1Wojciech Korpanty
2Józef Dowbur-Muśnicki
3Józef Piłsudzki
4Ignacy Daszyński
a)bitwa Warszawska
b)III powstanie Śląskie
c)utworzenie Tymczasowego Rządu Polskiego w Lublinie
d)powstanie Wielkopolskie

3

Odpowiedzi

2009-11-29T22:06:25+01:00
2009-11-29T22:13:45+01:00
1.Wojciech Korfanty;] do b);2.Józef Dowbór-Muśnicki do d); Józef Piłsudski do Bitwy warszawskiej; Ignacy Daszyński do c)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:14:09+01:00
Wojciech Korpanty - III powstanie slaskie

Józef pilsudzki - bitwa warszawska

Józef Dowbur-Muśnicki - powstanie Wielkopolskie

Ignacy Daszyński - utworzenie Tymczasowego Rządu Polskiego w Lublinie
1 5 1