Odpowiedzi

2009-11-29T22:13:57+01:00
Oblicz odległość rzeczywistą (w km) w linii prostej pomiędzy Bostonem a Waszyngtonem. Skala wynosi 1----100 km
a odlęgłość w linii prostej wynosi 7,7 cm.

1 cm = 100km
7,7 cm = 7,7*100km = 770km
Między Waszyngtonem a Bostonem jest 770km
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:14:10+01:00
Dane:
skala wynosi 1:100
czyli 1 cm jest równy 100 km.

Rozwiązanie:
7,7x100=770 km.

49 4 49
2009-11-29T22:15:41+01:00
1cm---100km
1cm---100000m
1cm---10000000cm
1cm---100000000mm
odleglosc miedzy Bostonem a Waszyngtonem:7,7cm=77mm
7,7cm×100km=770km

Odp.:Rzeczywista odleglosc miedzy Bostonem a Waszyngtonem to 770 km.

pozdrawiam ;]
23 4 23