Duży Plum waży 13,5 kg, a mały Plumek jest od niego o 125g lżejszy. Ila waży mały Plumek ?

wiem że to proste zadanie ;)
ale plisss pomóżcie i rozwiążcie bo to BARDZO PILNE ! :C
potrzebne na zaraz ! :( .. eH.
a.. i jeszcze błagM prosze o PEŁNE rozwiazania..WSZYSTKIE obliczenia !

3

Odpowiedzi

2009-11-29T22:23:06+01:00
13,5 kg = 13kg 500g
13 kg 500g - 125g = 13kg 125g waży mały plumek
2 3 2
2009-11-29T22:24:22+01:00
125g=0.125kg
13.5kg-0.125kg=13.375kg
Maly Plumek waży 13.375 kg
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:27:17+01:00
1kg= 100 dag
1dag=10g
125g=12,5 dag=0,125 kg
13,5kg-0,125kg= 13,375kg :)
3 5 3