Odpowiedzi

2009-11-29T22:28:57+01:00
A 30.
B. 36

Nie ma na to jakiegoś logicznego wytłumaczenia, to raczej w pamięci się oblicza
2009-11-29T22:30:15+01:00
A) 31 Cyfra dziesiatek to ta z przodu, skoro wynosi 3, a jednosci jest 3 razy mniejsza dzielimy 3:3 = 1 = to jest cyfra jednosci
b) 36 [ skoro wieksza o 3 od cyfry dziesiatek 3+3 = 6 ! = cyfra jednosci ]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:32:08+01:00
A)cyfra dziesiatek 3
cyfra jedności 3/3=1
liczba 3*10+1=31
b) cyfra dziesiatek 3
cyfra jednostek 3+3=6
liczba 3*10+6=36