POMÓŻCIE!PLS...

zad1.
Które z poniższych zdań są prawdziwe?
a)Trójkąt prostokątny nie może być równoramienny.
b)Każdy trójkąt rozwartokątny ma dwa kąty ostre.
c)Trójkąt, który ma trzy równe kąty, jest równoboczny.
d)Ramię trójkąta równoramiennego musi być dłuższe od połowy jego podstawy.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:28:10+01:00
A - fałsz
b - prawda
c - prawda
d - prawda
2009-11-29T22:28:51+01:00
2009-11-29T22:29:15+01:00
A)Fałsz
b)prawda
c)Prawda
d)Chyba Prawda