Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:36:32+01:00
Mi pani od fizyki też dała to zadanie za to, że przeszkadzałem na lekcji.

Odpowiedź brzmi: Zapasowe, jest to pytanie podchwytliwe :)
2009-11-29T22:37:25+01:00
2009-11-29T22:50:01+01:00
Wszystkie kola mające styczność z ziemia dalej się kręcą, ponieważ nawet wewnętrzne w zakręcie pokonują pewną drogę (mniejszą od zewnętrznych) zatem może tutaj chodzić o jakiekolwiek koło w samochodzie np koło kierownicy :P
1 1 1