Odpowiedzi

2009-11-29T22:43:03+01:00
To jest stosunek 2:3 czy po prostu 2/3 ?

42kg * 2/3 =28 kg
3 5 3
2009-11-29T22:42:57+01:00
Dane:
woda - 2/3 masy organizmu
waga Marcina - 42kg

(2/3) * 42kg = 28kg

Organizm Marcina zawiera 28 kilogramów wody.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:43:49+01:00
Woda stanowi:2/3
Marcin wazy:42kg
woda stanowi:2/3×42kg=84kg÷3=28kg

Odp.:Jego organizm zawiera 28kg wody.

pozdrawiam ;]
4 5 4