Główna część Wielkiego muru Hińskiego ma dł. 3460 km. Ile dni musiałbyś przeznaczyć na przejście całego muru z prędkością 5 km/h ,zakładając , że dziennie możesz iść przez 8 godzin?...
Błagam Was pisać odpowiedzi to jest na poniedziałek !!!!!!!!!!!!!
Tylko 10 pkt. bo więcej nie mam. ;( Błagam pomocy !!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-11-29T22:44:22+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T22:45:23+01:00
1 DZIEŃ przeszłabyś :
s=v*t=5km/h*8h=40km
Ilośc dni:
3460 km /40km=w przybliżniu 87 dni
2009-11-29T22:46:06+01:00