Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T00:00:47+01:00
W wersji polskiej:
Sałatka owocowa
przepis dla paru osób

Składniki:
3 jabłka
3 banany
puszkę ananasów
2 kiwi
4 pomarańcze
1 duży jogurt naturalny

przyrządzenie:
1. umyc jabłka
2. obrac banany, kiwi, jabłka i pomarańcze
3. wszystkie owoce pokroic w kostke
4. otworzyc puszkę ananasów
5. wszystko wrzucic do miski
6. dodac jogurt naturalny
7. wszystko wymieszac
8. zaserwowac na zimno

Najpierw ktoś powinnien umyc jabłka. Potem ktoś musi obrac banany, kiwi, jabłka i pomarańcze. Następnie należy pokroic wszystkie owoce w kostkę. A także należy otworzyc puszkę ananasów. Wszystkie składniki należy wrzucic do miski. Do tego należy dodac duzy jogurt naturalny. Na końcu trzeba wszystko wymieszac. Ktoś może podac sałatkę na zimno.



W wersji niemieckiej:
Rezept für Fruchtsalat/für einige Personen/
Bestandteile:
drei Äpfel
drei Bananen
ein Ananaskompott
zwei Kiwi
vier Apfelsinen
eingrosser Naturaljoghurt
Vorbereitung:
1.Äpfel waschen2.Bananen, Kiwi äpfel, Apfelsinnen schälen
3.alle Früchte in Würfeln schneiden
4.Ananaskompott öffnen
5.alles zur Schlüssel geben
6.Naturaljoghurt zugeben
7.alles mischen
8.kalt servieren.

Zuerst wäscht man die Äpfel. Dann schält man Bananen, Kiwi, Äpfel und Apfelsinnen . Danach schneidet man alle Früchte in Würfeln und öffnet man Ananaskompott. Alle Bestandteile gibt man zur Schlüssel und gibt man den Naturaljoghurt dazu.Am Ende soll man alles mischen .Der Salat serviert man kalt.
6 3 6
2009-11-30T00:01:52+01:00
Bunter Salat (kolorowa salatka)

Zutaten: (składniki)
1 - 2 rote Paprika, (1 do 2 czerwonej papryk)
1 Eisbergsalat, (1 sałata lodowa)
1 Salatgurke, (1 ogórek)
fertige Salatsoße nach Wah (gotowy sos do sałatek)


So geht's :
Salat waschen und klein schneiden, Paprika waschen und klein schneiden, Gurke schälen und in Scheiben schneiden. Ein paar Löffel Salatsoße dazu und alles gut vermischen.

(sałatę umyć i drobno pokroić, paprykę umyć i drobno pokroić, ogórka obrać i pokroić w plasterki, kilka łyżek sosu do sałatek i wszystko wymieszać)
4 3 4
2009-11-30T00:03:47+01:00
Vitaminsalat für die Kleinen

Zutaten:
4 Bananen
200 g Erdbeeren
100 g kernlose Weintrauben
100 g Naturjoghurt

Zubereitung:
Die Bananen schälen und längs teilen, je 2 Hälften auf einem Teller anrichten. Die
Erdbeeren pürieren und mit dem Naturjoghurt vermischen.
Diese Masse über die
Bananen geben. Die Weintrauben waschen, mittig teilen und die Teller
dekorieren.



3 5 3