Wpisz rzeczowniki w odpowiednie kolumny tabeli.
Gdyby kózka nie skakała, to by nóżki nie złamała.
Gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść.
W nocy wszystkie koty są czarne.
Każda liszka swój ogonek chwali.
Człowiek człowkowi wilkiem.
Baba z wozu,koniom lżej.
Cwiczenie czyni mistrza


I do trzeba zakwalifikować do rzeczowników: żywotnych osobowych,żywotnych nieosobowych i niezywotnych. Potrzbne mi to na jutro prosze o szybką odpowiedź.

2

Odpowiedzi

2009-11-30T08:28:38+01:00
Rzeczowniki
kózka żywotne nieosobowe
nóżki nieżywotne chyba albo żywotne nieosobowe
kucharek żywotne osobowe
koty żywotne nieosobowe
liszka żywotne nieosobowe
człowiek żywotne osobowe
wilkiem żywotne nieosobowe
baba żywotne osobowe
koniom żywotne nieosobowe
wozu nieżywotne
ćwiczenie nieżywotne
mistrza żywotne osobowe
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T08:34:18+01:00
Rzeczowniki;
-żywotne osobowe;
kucharek,człowiek,człowiekowi,baba,mistrza
-żywotne nieosobowe;
kózka,koty,liszka,wilkiem,koniom
-nieżywotne;
nóżki,nocy,ogonek,wozu,ćwiczenie
11 4 11