Odpowiedzi

2009-11-30T08:52:52+01:00
Kotów persów było 4,kotów sfinksów 2 a kotów norweskich 6
2 5 2
2009-11-30T08:54:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T08:57:43+01:00
Analiza zadania.
Kotów 12 po 3 rasy
persów 2x więcej niż sfinksów
norweskich 3x więcej niż sfinksów
sfinksy : x

2 * x = 12
x= 12 : 2
x = 6 - norweskie
3* x = 12
x= 12:3
x= 4 - persy
12-(4+6)= 12-10= 2- sfinksy
2+6+4=12

ODP Hodowca ma 2 sfinksów 4 persów 6 norweskich psów
1 5 1