Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T09:32:58+01:00
1. Są skromni i unikają pochwał.
2. Umartwiają się i pokutują.
3. Są cisi, nie "paplają" bez potrzeby.
4. Dążą do sprawiedliwości, nie dbając o własne korzyści.
5. Są miłosierni i pomagają bliźnim.
6. Nie mają przed Bogiem tajemnic, są szczerzy w życiu i spowiedzi.
7. Unikają potyczek, sporów, pragną pokoju i dąża do jego uzyskania.
8. Pragną sprawiedliwości za wszelką cenę, nawet swego życia.
11 4 11
2009-11-30T09:34:29+01:00
Kto jest posłuszny Ewangelii i wierzy w Jezusa Chrystusa, może mieć pewność, że należy do wybranych Kolekcie Kościół modli się o to, by chrześcijanie byli w świecie świadkami odkupienia. Dawanie świadectwa to podstawowe zadanie ochrzczonych. W tym świetle szczególnie interesująco brzmi prośba modlitwy po Komunii: Wszechmogący Boże, Ty nas umacniasz Twoimi sakramentami, pokornie Cię prosimy, abyśmy szerzyli chrześcijańską miłość. Do wydobycia pełnego sensu tej oracji niezbędne jest sięgnięcie do jej tekstu łacińskiego: Supplices te rogamus, omnipotens Deus, ut, quos tuis reficis sacramentis, Christi bonus odor effici mereantur. W tej modlitwie prosimy Boga, aby wierni stawali się miłą wonią Chrystusa. Prośba ta ma głębokie podłoże biblijne. W tym sformułowaniu kryje się pojmowanie słowa Bożego jako pokarmu.
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T10:02:29+01:00
Taki człowiek jest pełen łaski i szczęścia. Bóg daje łaski takiemu człowiekowi i ukazuje mu swoją wielką miłość do niego.Pragną sprawiedliwości za wszelką cenę, nawet swego życia. Bardzo dużo się modli.
10 3 10