Odpowiedzi

2009-11-30T09:24:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T09:24:36+01:00
123 - liczba trzycyfrowa dodatnia lub:
Suma: 6
Różnica: (-4)
Iloczyn: 6
Iloraz: 0,1(6)
2009-11-30T09:25:04+01:00
Zastanówmy się nad merytoryką liczby 123.....Kto używa jej w dzisiejszym świecie?? odp. Wszyscy. Kto chciałby mieć taką ilość kasy na kącie ? ja :D A ponadto dlaczego 123 a nie 321 ?? i dlaczego 2 zawsze jeste w środku, nad tym trzeba już dłużej pomyśleć :D pozdrawiam :D